فروش تیرچه کرمیت-سقف کرمیت پارس
تیرجه کرمیت با مهر استاندارد
تیرجه کرمیت با مهر استاندارد

فروش تیرچه کرمیت-سقف کرمیت پارس

فروش تیرچه کرمیت-سقف کرمیت پارس همه گاه در راستای خدمت رسانی به مشتری بوده است. اگرچه هیچ شرکتی نمی تواند منافع اقتصادی خود را در جهت حفظ حیات شرکت فراموش کند. اما حفظ منافع مشتری دلیلی بر بقاء شرکت است. از دیدگاه کلی مشتری در گذشته شرکت قرار نمی گیرد. زیرا او همیشه در آینده شرکت جای دارد.

با درود به شما مصرف کننده عزیز:

ما مدیران شرکت کُرمیت پارس با سابقه ای نزدیک به پنجاه سال  در امر  تولید وفروش تیرچه کُرمیت-سقف کُرمیت پارس  با تکیه بر علم و آگاهی وتعهد مهندسی در خدمت مهندسی ساختمان ایران و مشتریان عزیز بوده وهستیم .

تیرچه کُرمیت- سقف کُرمیت Kormitpars Roof Deck System
  فروش تیرچه کرمیت-سقف کرمیت پارس

فروش تیرچه کرمیت-سقف کرمیت پارس

طرح کُرمیت:

ما این طرح را از یک سوال و تفکر و به کمک دانش روز دنیا (SJI  ,ACI -318_2019 , AISC)به ثبت اختراع و سپس دریافت آئینامهنشریه-151-سازمان-مدیریت1 و

استاندارد12977-تیرچه و سقف کرمیت رساندیم. اکنون نیز همان تعهد مهندسی در جهت خدمت به شما برقرار می باشد.

فروش تیرچه به صورت وزنی است.

فروش تیرچه کرمیت-سقف کرمیت پارس

رعایت مشتری:

مطمئن باشید که تمامی تلاش ما برای سبکتر کردن آن ، با در نظر گرفتن امنیت شما براساس آئینامه ها و مقررات و استاندارد می باشد.

در مورد سقف کُرمیت در استاندارد 12977 مطالب زیر آمده:

فروش تیرچه کرمیت-سقف کرمیت پارس

استاندارد تیرچه های فلزی با جان مورد مصـرف در سـقف سـاختمان – ويژگـيهـا و روشهـاي آزمـون ”  . كـه پيشنويس آن دركميسيون هاي مربوط توسط سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران تهيه،و تدوين شده . که در سيصدمين اجلاس كميتة ملي استاندارد مهندسي ساختمان .

فروش تیرچه کرمیت-سقف کرمیت پارس

در مصالح و فراورده هـاي سـاختماني مـورخ 17/05/1389 مورد تصويب قرار گرفته است . اينك به استناد بند يك مادة 3 قانون اصلاح قوانين و مقـررات مؤسسة استاندارد . و تحقيقات صنعتي ايران، مصوب بهمن ماه 1371 ، به عنوان اسـتاندارد ملـي ايـران منتشـر ميشود.

فروش تیرچه کرمیت-سقف کرمیت پارس

براي حفظ همگامي و هماهنگي با تحولات و پيشرفت هاي ملي و جهاني در زمين ة صـنايع، علـوم و خـدمات، استانداردهاي ملي ايران در مواقع لزوم تجديد نظر خواهد شد  . و هر پيشنهادي كه براي اصـلاح و تكميـل ايـن استانداردها ارائه شود، هنگام تجديد نظر در كميسيون فني مربوط مورد توجه قـرار خواهـد گرفـت. بنـا براين، بايد همواره از آخرين تجديدنظر استانداردهاي ملي استفاده كرد.

فروش تیرچه کرمیت-سقف کرمیت پارس

منابع و ماخذي كه براي تهيه اين استاندارد به كار رفته به شرح زير است:
استاندارد ملي ايران شماره 1-2909 سال 1388 : خرپاي تيرچه و تيرچه مورد مصرف در سقفهاي تيرچـه
بلوك – ويژگيها و روشهاي آزمون
نشريه شماره151 سازمان مديريت وبرنامه ريزي كشور سال1381 :راهنماي طراحي واجراي سقف تيرچه هاي فولادي با جان باز در تركيب با بتن.

هدف از تدوين اين استاندارد تعيين ويژگيها و آزمونهاي لازم براي تيرچه هاي فولادي با جان بـاز مـورد مصرف در سقف ساختمان ميباشد.

اين تيرچه ها از بال فوقاني فولادي و بال تحتـاني فـولادي و يـك رديـف زيگراگ فولادي تشكيل شدهاست كه به بال فوقاني و تحتاني جوش شدهاست.
اين استاندارد شامل اصطلاحات و تعاريف، ويژگيها، نمونه برداري و روش آزمون ميباشد.

مدارك الزاميزير حاوي مقرراتي است كه در متن اين استاندارد به آنها ارجاع شده است. بدين ترتيب اين مقررات جزئي از اين استاندارد محسوب ميشود. در صورتي كه به مدركي با ذكر تاريخ انتشار ارجاع داده شده باشد، اصـلاحيههـا و تجديـدنظرهاي بعـدي آن مورد نظر اين استاندارد نيست. در مورد مداركي كه بدون تاريخ انتشار به آنها ارجاع دادهشدهاسـت، همـواره
آخرين تجديد نظر و اصلاحيه هاي بعدي آنها مورد نظر است.

فروش تیرچه کرمیت-سقف کرمیت پارس

جهت تهیه وخرید فروش تیرچه کُرمیت-سقف کُرمیت پارس میتوانید به آدرس :

تهران – میدان ونک خیابان ملاصدرا شیراز جنوبی خیابان سامان پلاک 59 مراجعه فرمایید

یا شماره های 88057522 الی 4 یا شماره همراه شرکت 09123454604 (تلگرام و واتس آپ) تماس حاصل ودر حساب های اینستاگرام(Instagram) و فیس بوک (Facebook)شرکت kormitpars نیز ما را دنبال فرمائید.

مشخصات تائیدات اجرائی این سقف توسط مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن نیزدر دسترس است.

.با ما تماس بگیرید و با سوالات و نظرات خود ما را تشویق کنید

 Contact us and encourage us with your questions and comments

 

جی میل و واتس آپ کرمیت