دانلود مشخصات ابعادی تیرچه کُرمیت
لگوی استاندارد
دانلود مشخصات ابعادی تیرچه کُرمیت
دانلود مشخصات ابعادی تیرچه کُرمیت
دانلود مشخصات ابعادی تیرچه کُرمیت

دانلود مشخصات ابعادی تیرچه کُرمیت

دانلود مشخصات ابعادی تیرچه کُرمیت(کرومیت) با استفاده از کتاب جداول تیرچه کُرمیت پارس تقدیم شما می شود.  چندین سال است که از چاپ کتاب جداول تیرچه های فولادی با جان باز می گذرد.  سوالاتی که به صورت دائمی برای استفاده از آن کتاب صورت می گرفت ما را برآن داشت که این ودیو را منتشر نمائیم . ودیو این فایل را جهت بهره برداری  در سایت شرکت نیز اختیار علاقمندان قرار دادیم. در کتاب چداول توضیحات و نحوه محاسبات طول تقویت و برش قائم و افقی و مسائل مربوط به دیافراگم گفته می شود. جزئیات اتصال به تیرهای اصلی اعم از بتنی و فولادی ،متناسب با رفتار دیافراگم سقف ،نیز توضیح داده شده.

دانلود کلیه مشخصات ابعادی تیرچه کُرمیت

جداول تیرچه های کُرمیت مجموعه حاضر پيشنهاد شركت كُرميت پارس جهت توليد بهينه تيرچه‌هاي با جان باز (كُرميت) مي‌باشد. اين پيشنهادات اگرچه بر پايه محاسبات دقيق و سي‌سال تجربه اين شركت تدوين گرديده است.  اما هرگز نمي‌تواند پاسخگوي كليه مسائل محاسباتي باشد بنابراين:

شرايط ويژه‌اي در استخراج اين جداول در نظر گرفته شده. كه مربوط به مقدار بارگذاري دقيق و شرايط نگهداري تيرچه و سقف، قبل از گرفتن بتن و مقدار بار مرده و زنده بعد از گرفتن بتن مي‌باشد.

جداول براي سه ارتفاع موثر 20 و 25 و 27 سانتيمتر تنظيم گرديده . با احتساب تقريبي ضخامت ورق‌ها پشت تا پشت تيرچه حدود 21 و 26 و 28 سانتيمتر . ضخامت‌هاي سقف به ترتيب به حدود 26 و 31 و 33 سانتيمتر در نهايت بالغ مي شود.

دانلود مشخصات ابعادی تیرچه کُرمیت

جداول تیرچه های کرمیت-آئیننامه و استاندارد

توجه به نياز جامعه و توليدكنندگان بسيار زيادي كه به توليد اين تيرچه‌ها پرداخته‌اند.  و ما را بر آن داشت كه سريعاً نسبت به چاپ اين نشريه اقدام نماييم. تا مهندسين محترم و استفاده‌كنندگان در جهت كنترل آنچه ساخته شده ابزاري در اختيار داشته باشند. بنابراين امكان چاپ ضمائم اين كتاب ميسر نگرديد. اميد است با استفاده از نظرات دست‌اندركاران محترم ساختمان در اصلاح اين نشريه، در نشر بعدي اين اصلاحات به همراه ضمائم به چاپ برسد.

بايد در نظر داشت كه اين ابعاد نمي‌تواند به تنهايي تمام كننده محاسبات تيرچه‌ها باشد . نكات بسيار زياد ديگري بايد مورد توجه قرار گيرد. كه قطعاً مهندسين خبره با تكيه بر آئين‌نامه‌هاي رايج و نشريه نشریه-151-سازمان-مدیریت1 سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و استاندارد ملی ایران شماره 12977استاندارد12977-تیرچه و سقف کرمیت مي‌توانند به آساني به اين مهم دست يابند.

افتخار ماست كه اين اختراع ايراني هم اكنون نه تنها در ايران بلكه در كشورهاي همجوار مورد استفاده قرار گيرد. اگر حمايت‌هاي قانوني بر حقوق مالكيت معنوي موجود بود مطمئناً اين طرح راه سي ساله را در چند سال طي مي‌كرد.

دانلود مشخصات ابعادی تیرچه کُرمیت

جداول تیرچه های کرمیت

شركت كُرميت پارس به عنوان بنيان‌گذار اين طرح اميدوار است توانسته باشد با انتشار اين نشريه گام ديگري در راه انجام وظايف خود بردارد. ضمن اين كه همواره خواستار نظرات ارشادي صاحب نظران امر، در بهبود كيفيت مجموعه مي‌باشد.

دانلود مشخصات ابعادی تیرچه کُرمیت

در خاتمه لازم است از آناني كه بخشي از عمر گرانبهاي خود را صرف پيدايش، نگرش، ويرايش و گسترش اين طرح داشته‌اند تشكر نماييم. آناني كه بعضاً ديگر در كنار ما حاضر نيستند تا گام هاي آينده را به زانوي پر توان آنان به پيماييم. نام بردن از آنان دليل بي اجر ماندن نام نبردگان نخواهد شد كه جامعه، صاحب و ميراث‌دار واقعي است.

از ویدیو استفاده از جداول کرمیت پارس دیدن فرمائید.

برای دانلود فایل کامل ساخت تیرچه کرمیت اینجا کلیک فرمائید: Final – Copy – Copy – Copy

جدول تیرچه های فولادی با جان باز (کُرمیت) .
تالیف بخش تحقیق و توسعه شرکت کُرمیت پارس

دانلود مشخصات ابعادی تیرچه کُرمیت

برای ارسال نظریات و سوالات خود با ما در Kormitpars@gmail.com و یا واتس آپ با شماره  9123454604 98+تماس بگیرید.

To send your comments and questions, contact us at Kormitpars@gmail.com or WhatsApp at +98 912345460

با ما تماس بگیرید و با سوالات و نظرات خود ما را تشویق کنید.

برای دانلود بهFinal – Copy – Copy – Copy مراجه فرمائید.

برای مشاهده ودیو و راهنمائی  روش استفاده از جداول  اینجا کلیک کنید.

با ما تماس بگیرید و با سوالات و نظرات خود  ما را تشویق کنید

.Contact us and encourage us with your questions and comments

جی میل و واتس آپ کرمیت