جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس

 

تیرجه کرمیت با مهر استاندارد
تیرجه کرمیت با مهر استاندارد

جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس

جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس  مجموعه حاضر پيشنهاد شركت كُرميت پارس جهت توليد بهينه تيرچه‌هاي با جان باز (كُرميت) مي‌باشد. اين پيشنهادات اگرچه بر پايه محاسبات دقيق و سي‌سال تجربه اين شركت تدوين گرديده است.  اما هرگز نمي‌تواند پاسخگوي كليه مسائل محاسباتي باشد بنابراين:

شرايط ويژه‌اي در استخراج اين جداول در نظر گرفته شده. كه مربوط به مقدار بارگذاري دقيق و شرايط نگهداري تيرچه و سقف، قبل از گرفتن بتن و مقدار بار مرده و زنده بعد از گرفتن بتن مي‌باشد.

جداول براي سه ارتفاع موثر 20 و 25 و 27 سانتيمتر تنظيم گرديده . با احتساب تقريبي ضخامت ورق‌ها پشت تا پشت تيرچه حدود 21 و 26 و 28 سانتيمتر . ضخامت‌هاي سقف به ترتيب به حدود 26 و 31 و 33 سانتيمتر در نهايت بالغ مي شود.

جداول تیرچه کرمیت-کُرمیت پارس

جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس

آئیننامه و استاندارد

توجه به نياز جامعه و توليدكنندگان بسيار زيادي كه به توليد اين تيرچه‌ها پرداخته‌اند.  و ما را بر آن داشت كه سريعاً نسبت به چاپ اين نشريه اقدام نماييم. تا مهندسين محترم و استفاده‌كنندگان در جهت كنترل آنچه ساخته شده ابزاري در اختيار داشته باشند. بنابراين امكان چاپ ضمائم اين كتاب ميسر نگرديد. اميد است با استفاده از نظرات دست‌اندركاران محترم ساختمان در اصلاح اين نشريه، در نشر بعدي اين اصلاحات به همراه ضمائم به چاپ برسد.

بايد در نظر داشت كه اين ابعاد نمي‌تواند به تنهايي تمام كننده محاسبات تيرچه‌ها باشد . نكات بسيار زياد ديگري بايد مورد توجه قرار گيرد. كه قطعاً مهندسين خبره با تكيه بر آئين‌نامه‌هاي رايج و نشريه نشریه-151-سازمان-مدیریت1 سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و استاندارد ملی ایران شماره 12977استاندارد12977-تیرچه و سقف کرمیت مي‌توانند به آساني به اين مهم دست يابند.

جداول تیرچه کرمیت-کُرمیت پارس
جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس

جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس

پیشرفت

افتخار ماست كه اين اختراع ايراني هم اكنون نه تنها در ايران بلكه در كشورهاي همجوار مورد استفاده قرار گيرد. اگر حمايت‌هاي قانوني بر حقوق مالكيت معنوي موجود بود مطمئناً اين طرح راه سي ساله را در چند سال طي مي‌كرد.

جداول تیرچه کرمیت-کُرمیت پارس

جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس-خدمات

شركت كُرميت پارس به عنوان بنيان‌گذار اين طرح اميدوار است توانسته باشد با انتشار اين نشريه گام ديگري در راه انجام وظايف خود بردارد. ضمن اين كه همواره خواستار نظرات ارشادي صاحب نظران امر، در بهبود كيفيت مجموعه مي‌باشد.

جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس

در خاتمه لازم است از آناني كه بخشي از عمر گرانبهاي خود را صرف پيدايش، نگرش، ويرايش و گسترش اين طرح داشته‌اند تشكر نماييم. آناني كه بعضاً ديگر در كنار ما حاضر نيستند تا گام هاي آينده را به زانوي پر توان آنان به پيماييم. نام بردن از آنان دليل بي اجر ماندن نام نبردگان نخواهد شد كه جامعه، صاحب و ميراث‌دار واقعي است.

جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس

مجموعه حاضر پيشنهاد شركت كُرميت پارس جهت توليد بهينه تيرچه هاي با جان باز(كُرميت) ميباشد. اين پيشنهادات اگرچه بر پايه محاسبات دقيق و چهل سال تجربه اين شركت تدوين گرديده است، اما رعايت نكات زير ضروري و لازم است:

– اين جزوه راهنماي مهندسين محاسب، مهندسين ساخت و مهندسين ناظر بوده ولي مسئوليت محاسبات و ساخت و نظارت دقيق به عهده ايشان ميباشد و استفاده از اين جداول تعهدي براي شركت كُرميت پارس بوجود نميآورد.

جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس

– شرايط ويژهاي در استخراج اين جداول در نظر گرفته شده كه مربوط به مقدار بارگذاري دقيق و شرايط نگهداري تيرچه و سقف، قبل از گرفتن بتن و مقدار بار مرده و زنده بعد از گرفتن بتن ميباشد. – جداول براي سه ارتفاع موثر 20 و 25 و 27 سانتيمتر تنظيم گرديده كه با احتساب تقريبي ضخامت ورقها پشت تا پشت تيرچه حدود 21 و 26 و 28 سانتيمتر و ضخامتهاي سقف به ترتيب به حدود 26 و 31 و 33  سانتيمتر در نهايت بالغ مي شود.

جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس

بايد در نظر داشت كه اين ابعاد نميتواند به تنهايي تمام كننده محاسبات تيرچه ها باشد و نكات بسيار زياد ديگري بايد مورد توجه قرار گيرد كه قطعاً مهندسين خبره با تكيه بر آئينامه هاي رايج و نشريه 151 سازمان مديريت و برنامه ريزي ميتوانند به آساني به اين مهم دست يابند.براي راهنمائي استفاده از اين جداول به آدرس  در زیر مراجعه:

http://kormitpars.com/images/article/jadavel.pdf

و یااينترنتي آدرس:  www.aparat.com/kormitpars.ir         مراجعه و ودیواستفاده از آن را مشاهدە فرمائید.

جداول تیرچه کرمیت -کُرمیت پارس

توجه به نياز جامعه و توليدكنندگان بسيار زيادي كه به توليد اين تيرچه ها پرداخته اند، ما را بر آن داشت كه نسبت به نشر pdf اين نشريه اقدام نماييم تا مهندسين محترم و استفادهكنندگان در جهت كنترل آنچه ساخته شده ابزاري در اختيار داشته باشند.. تقاصا دارد در هنگام اجرا به موارد ياد شده در استاندارد12977 و نشريه 151 و543 توجه كافي شود. از نظرات ارشادي خود ما را بهره مند سازيد. 021-8857522-24 و جی میل: kormitpars@gmail.com

از ویدیو استفاده از جداول کرمیت پارس دیدن فرمائید.

برای دانلود فایل کامل ساخت تیرچه کرمیت اینجا کلیک فرمائید: Final – Copy – Copy – Copy

جدول تیرچه های فولادی با جان باز (کُرمیت) .
تالیف بخش تحقیق و توسعه شرکت کُرمیت پارس

برای ارسال نظریات و سوالات خود با ما در Kormitpars@gmail.com و یا واتس آپ با شماره  9123454604 98+تماس بگیرید.

To send your comments and questions, contact us at Kormitpars@gmail.com or WhatsApp at +98 912345460

با ما تماس بگیرید و با سوالات و نظرات خود ما را تشویق کنید.

 .Contact us and encourage us with your questions and comments

جی میل و واتس آپ کرمیت