خرپا فولادی -Steel trusses

 

تیرجه کرمیت با مهر استاندارد
تیرجه کرمیت با مهر استاندارد

 

خرپا فولادی-Steel Trusses

خرپا فولادی-Steel Trusses  در صنعت ساختمان چیست؟ این عضو خمشی در صنعت ساختمان و پل های جاده ای ، بعنوان عنصر باربر خمشی موارد استفاده زیادی دارد . مزیت اصلی خرپاِ فولادی بالا بردن مقاومت ،بدون بالا بردن میزان مصرف زیاد فولاد است. این ازدیاد مقاومت با ازدیاد ارتفاع خرپا فولادی صورت می گیرد.

 

 

خرپا سازی- شرکت کُرمیت پارس
                                خرپا فولادی-Steel Trusses

خرپا فولادی-Steel Trusses

تیرچه کُرمیت

ما از کوچکترین ارتفاع خرپای فولادی ،حدود 15 سانتیمتر، تا بلندترین ارتفاع خرپا  فولادی را تولید می کنیم .  تیرچه کُرمیت کوچکترین خرپا فولادی ساخت  این شرکت است. مهندسین این شرکت آماده خدمت رسانی برای هرنوع محاسبه خرپا و ساخت خرپا سقف  به شما هستند.

اگرچه درساخت خرپا سقف از جدول محاسبه خرپا به صورت خاصی استفاده نمی شود و بعضا در محل نصب صورت می گیرد ، اما در زمستان و برف های سنگین خرابی و خسارات بسیاری را ایجاد کرده اند . این موضوع به دلیل عدم محاسبه خرپا در ساخت خرپا فولادی می باشد. استفاده از پروفیل های با مقطع قوطی به عنوان پروفیل خرپا با ضخامتی کمتر از سه میلیمتر نیز مشکل دیگری است که مصرف کنندگان خرپا فولادی را با خطر مواجه می سازد . بر اساس مبحث دهم مقررات ملی ساختمان استفاده از مقطع کمتر از سه میلیمتر آن هم درمحیط های بسته و دور از رطوبت ، ممنوع است.

 جوشکاری

امروزه مقاطع فولادی تولیدی و وارداتی موجود در بازار ،با آنکه مقاومت های نسبتا بالائی دارند، عموما مناسب با جوشکاری با الکترود نمی باشند . یکی از راه حل ها استفاده  از جوش زیر گاز یا پودر برای اتصال خرپا فولادی است.

این شرکت با امکانات مناسب و جرپقیل های سقفی سنگین، آماده ساخت هر گونه خرپا فولادی و تیرچه کُرمیت ،با ارتفاع و شیب و دهانه مختلف می باشد.

خرپای دهانه بلند کُرمیت پارس- تیرچه دهانه بلند یا خرپا در بسیاری از کشورها مورد استفاده است. ما نیز در ایران تیرچه های با دهانه بلند را تولید می کنیم.

خرپا فولادی-Steel Trusses

در مهندسی سازه ، تیرچه فولادی باز (OWSJ) Open Web Steel Joists یک خرپای فولادی متشکل از دو بال و اعضای قطری است،که متناسب با فاصله بین تکیه گاه ها ساخته می شود. همه اعضا این خرپا توسط جوش یا پیچ و مهره به هم متصل می شوند.

اما خرپای فولادی در صنعت ساختمان چیست؟ خرپا یک تیر فولادی است که در صنعت ساختمان سازی و پل های جاده ای ، به عنوان یک عنصر که متحمل عمدتا خمش است ، کاربردهای فراوانی دارد. مزیت اصلی خرپای فولادی افزایش مقاومت بدون افزایش مصرف فولاد است. این افزایش مقاومت با افزایش ارتفاع خرپای فولادی رخ می دهد.

خرپا فولادی-Steel Trusses

خرپای دهانه بلند کُرمیت پارس-کرمیت پارس

خرپای دهانه بلند و کوتاه کُرمیت پارس :

در صنعت ساختمان از خرپاهای کوچک در مقیاس سانتی متر تا خرپاهای بلند تا چند متر استفاده می شود. در صنعت پل جاده ای این ارتفاع به چندین متر می رسد.

خرپاهای دو نوع استفاده می شود. خرپاهایی که قسمت فشاری آن ها مستقل عمل می کند یا خرپاهایی که در قسمت فشاری از کمک بتن استفاده می کنند. ما هردونوع آن را طراحی و تولید می کنیم.

خرپا فولادی-Steel Trusses

شرکت کُرمیت پارس  آماده ارائه خدمات خود به پیمانکاران ، مشاوران و مهندسان از طریق دفتر طراحی ، بخش تحقیق و توسعه و نمایندگان می باشد.

ما از کوچکترین ارتفاع خرپا یا تیرچه فولادی ، حدود 15 سانتی متر ، تا بالاترین ارتفاع خرپای فولادی را تولید می کنیم. تیرچه های فولادی باجان باز (کُرمیت) Open Web Steel Joists(OWSJ) کوچکترین خرپای فولادی ساخته شده توسط این شرکت است. مهندسان این شرکت برای هر نوع محاسبه خرپا و ساخت خرپای سقفی آماده خدمت رسانی به شما هستند.

دفتر فنی این شرکت نیز آماده هر گونه همکاری و مشاوره درمورد محاسبات خرپا فولادی و سیستم باربری جانبی است .با ما تماس بگیرید.

مشابه:برای دیدن ودیو خرپا فولادی و تیرچه کُرمیت در دهانه 12 متری اینجا کلیک کنید.

یرای دیدن ودیو خرپا سازی اینجاکلیک کنید.

AISCa360-16w-rev-june-2019

.با ما تماس بگیرید و با سوالات و نظرات خود ما را تشویق کنید

 Contact us and encourage us with your questions and comments

 

جی میل و واتس آپ کرمیت