آپارات -شرکت کُرمیت پارس
تیرجه کرمیت با مهر استاندارد
تیرجه کرمیت با مهر استاندارد

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

آپارات -شرکت کُرمیت پارس شما را مستقیما برای دیدن ودیوهای این شرکت راهنمائی می کند. از طریق لینک آپارات روی وب سایت آپارات- شرکت کرمیت پارس از فیلم های آموزشی شرکت دیدن فرمائید.

آپارات شرکت کُرمیت پارس

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

خلاصه ای ازمطالب و ودیدیو هائی که در سایت آپارات منعکس شده:

خرپا سازی

خرپا در صنعت ساختمان و پل های جاده ای ، بعنوان عنصر باربر خمشی موارد استفاده زیادی دارد. مزیت اصلی آن ایجاد مقاومت بالا بدون بالا بردن میزان مصرف زیاد فولاد و با ازدیا ارتفاع خرپا است. ما از کوچکترین ارتفاع آن ،حدود 15 سانتیمتر، تا بلندترین ارتفاع آن را تولید می کنیم. مهندسین این شرکت آماده خدمت رسانی به شما هستند.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

ساختمانی برای قبل و بعد از حوادث طبیعی

شرکت کُرمیت پارس: در سوانح طبیعی مهمترین کمک می تواند یک سرپناه باشد. ساختمانی قابل اطمینان که بازماندگان را به صورت ایمن در خود پناه دهدوآثار بعد از سانحه کاهش دهد. این ساختمان بدین منظور طراحی شده . با کمترین هزینه مطمئن در مقابل زلزله , سرما,گرما ,تند آب و با عمری نامحدود و امکان استفاده های متنوع.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

تیرچه و سقف کُرمیت در سازه بتنی

شرکت کُرمیت پارس : استفاده از تیرچه و سقف کرمیت در سازه و اسکلت بتنی ضمن سرعت بالای نصب و امکان استفاده از شمع بندی ویا بدون شمع بندی با قفل شدن و پیوستگی کامل با تیر بتنی یا کلکتور ، دیافراگم مناسبی را در برابر بار قائم و زلزله فراهم می کند. کاری که معمولا با تیرچه بتنی امکان (بند6-1-8-9 آئین نامه ACI 318-14) انجام محدودی دارد. .با استفاده از این تیرچه اجرای سقف وافل (تیر ریزی دوجهته)بدون شمع وقالب بندی (بند6-1-8-8 آئین نامه ACI 318-14)می تواند اجرا شود.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

اتصال تیرچه کُرمیت – سازه بتنی و فلزی

تیرچه کُرمیت در اسکلت بتنی سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به روند روبه افزایش کار بری سازه های بتنی ، تیرچه کرمیت نیز بعلت عدم استفاده از شمع در زیر تیرچه ها مقبولیت یافته. حتی در سازه هائی که بعلت کم کردن مصرف فولاد در تیرچه ، شمع در زیر تیرچه استفاده می شود ، راحتی نصب شمع بعلت همگونی خیز از پیش داده شده به تیرچه ها و تعداد کمتر شمع مورد نیاز باعث امتیاز دیگری برای تیرچه کُرمیت شده است.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

سقف کرمیت با استفاده از قالب قابل برداشت

سقف کامپوزیت کُرمیت با استفاده از قالب پلاستیکی قابل برداشت سال هاست که مورد استفاده عموم بوده.این سقف با حدود 240کیلوگرم بر متر مربع سبک ترین سقف در میان سیستم های رایج سقف است. قابلیت ایجاد یک سقف دو جهته به صورت وافل اسلب ،بدون شمع و قالب بتدی پرهزینه و زمان بر زیر سقف، با استفاده از این قالب فراهم شده. ودر عین حال به زیبائی و کارآئی سقف افزوده است.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

روش استفاده از کتاب جداول تیرچه های کُرمیت

شرکت کُرمیت پارس:در طی چندین سالی که از چاپ کتاب جداول تیرچه های فولادی با جان باز می گذرد سوالاتی که به صورت دائمی برای استفاده از آن کتاب صورت می گرفت ما را برآن داشت که این ودیو را منتشر نمائیم و در سایت شرکت نیز پی دی اف فایل را جهت بهره برداری در اختیار علاقمندان قرار دهیم. در این ودیو علاوه بر توضیحات و نحوه محاسبات طول تقویت و برش قائم و افقی و مسائل مربوط به دیافراگم ، جزئیات اتصال به تیرهای اصلی اعم از بتنی و فولادی ،متناسب با رفتار دیافراگم سقف ، توضیح داده شده.

مقایسه سقف کُرمیت و سقف عرشه فولادی

سالیانی است که سقف عرشه فولادی وارد بازار ساختمان ایران شده است. قصد از ارائه مقایسه زیر شفاف سازی از ابهامات موجود است.یکی از ابهامات مهم که سعی در رفع آن داریم محاسبه بهای تیر زیر عرشه است که در بهای اسکلت محاسبه می شود و مشتری و کارفرما فقط از بهای عرشه و اجرا در مقایسه با سقف های دیگر برای مقایسه مطلع می شود و نه از قیمت کل سقف، که به نظر اخلاقاً صحیح نیست .

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

کلاس آموزشی رفتار سازه جوشی و پیچ ومهره – زلزله بم بخش1و2و3

کلاس آموزشی رفتار سازه جوشی و پیچ ومهره – زلزله بم بخش3 این ودئو سومین بخش از کلاس استاد علی مزروعی در مورد نکات اجرائی در سازه ها و بررسی عدم رعایت آن در زلزله بم بوده که در سالن شرکت کرمیت پارس در تیر ماه 96 برگزار شد.مشابهت خرابی ها با خرابی ها در زلزله کرمانشاه نشان می دهد که عملاتجربه کافی از زلزله بم نگرفته ایم . امید است این بار با دقت بیشتری دیده شود.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

نصب اتصالات پیچ ومهره با آچار تنظیم- Calibrated Wrench

م اکنون در ایران نصب سازه ها با پیچ ومهره در حال توسعه است. استفاده از آچار تنظیم یکی از روش های ساده و در عین حال سهل وممتنع می باشد.در این ویدیو مختصری از باید ها و نباید ها آمده . شرکت کُرمیت پارس افتخار دارد با ترجمه راهنمای شماره 17 آئینامه AISC با اضا فه نمودن توضیحات و حل مثال های متعدد توسط مترجم ، گام موثری در ارائه اطلاعات فنی و اجرائی پیچ و مهره در ساختمان برداشته باشد.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

اتصال تیرچه کُرمیت به پل قاب ویژه

شرکت کُرمیت پارس : براساس بند 10-3-4-3 مبحث دهم مقررات ملی ساختمان، در در ناحیه بحرانی تیر قاب ویژه که از بر ستون شروع و تا حدود 1.5 برابر کل ارتفاع پل ادامه می یابد، نمی توان از جوشکاری برای اتصال تیرچه به پل استفاده نمود. بنا براین اتصالات زیر برای اجرای تیرچه کُرمیت در این ناحیه پیشنهاد می گردد.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

اسکلت بتنی-نکات لازم،اندازه گیری.اجرا

بعد از سالیان طولانی استفاده از تیرچه کُرمیت در اسکلت بتنی کاربرد آن در این نوع سازه نیز بعلت مزایای آن مقبولیت عام یافته.استفاده در دهانه های بلندو بارگذاری سنگین بدون محدودیت به همراه وزن کم در حمل ونقل و انتقالات داخل کارکاه وکم کردن مصرف بتن به علت فاصله تیرچه هاو…. انتخاب آن را برای مهندسین و کارفرمایان ممتاز ساخته.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

پیچ ومهره اعلاء-بخش سوم -آچار تنظیم وپیچ ویژه

استفاده از پیچ ومهره اعلا در ساختمان جایگاه خود را می یابد.عدم وجود منابع اطلاعاتی و محاسباتی به زبان فارسی بعضاًباعث مشکلات متعددی شده.بخش تحقیق و توسعه شرکت کرمیت پارس با ترجمه وچاپ راهنمای آئینامه آمریکا و برگزاری کلاس های رایگان تلاش در جهت نشر دانش فنی را در این مورد نموده وبا ارائه اطلاعات،طراحی و نظارت در این سلسله فیلم سعی به عمومی سازی آن دارد.با طرح راهنمائی و سوالات مارایاری فرمائید.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

شرکت کُرمیت پارس-استاندارد 12977 تیرچه با جان بازکُرمیت

شرکت کُرمیت پارس :با توجه به عمومیت و گستردگی استفاده تیرچه کرومیت، با همکاری شرکت کرمیت پارس در سال 1388 استاندارد تیرچه با جان باز مورد مصرف در سقف ساختمان تدوین گردید که گامی در جهت ارتقای کیفی در زمینه تولید و اجرای تیرچه کرومیت در سقف ساختمان میباشد. امید است این امر موجب تلاش کارفرمایان و مهندسین در راستای حفظ ضوابط در زمینه تولید و اجرای این محصول گردد.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

سقف کامپوزیت کُرمیت بلوک پلاستیک قابل برداشت

شرکت کرمیت پارس اولین و بزرگترین تولیدکننده تیرچه کرمیت (تیرچه کرومیت)در ایران می باشد. سقف کامپوزیت کُرمیت با استفاده از قالب پلاستیکی قابل برداشت سال هاست که مورد استفاده است. این سقف با حدود 240کیلوگرم بر متر مربع سبک ترین سقف در میان سیستم های رایجمی باشد. با استفاده از این قالب امکان ایجاد سقف دو جهته به صورت وافل اسلب بدون شمع بندی وقالب بندی فراهم شده که به باربری سازه و کاستن از مصرف فولاد و زیبائی و کارآئی سقف افزوده است.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

شرکت کُرمیت پارس -تیر نئو کرمیت(کرومیت)

شرکت کُرمیت پارس :تیر نئو کرمیت (کرومیت) به صورت لانه زنبوری نا متقارن از ورق اعلاء به صورت نوردسرد ساخته وبه عنوان جایگزینی برای تیر در سقف کامپوزیت و عرشه فولادی می باشد.مقاومت بالاتر ،وزن مصرفی فولاد کمتر و قیمت مناسبتر بخشی از مزایای این تیر بوده و طبق طول مطابق باسفارش مشتری ساخته وبه کارگاه ارسال می گردد.استفاده در دهانه بلند کارآئی آنرا به اثبات رسانده.این تیر دارای تائیدیه از مرکز تحقیقات ساختمان می باشد.

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

تیرچه کُرمیت -سقف کُرمیت

شرکت کُرمیت پارس اولین و بزرگترین تولید کننده تیرچه کُرمیت (کرومیت)بدون جک در ایران است سقف کُرمیت به همراه تیرچه کُرمیت ابتدا با طاق ضربی و سپس با بلوک سیمانی ، پلی استایرن و قالب فلزی قابل برداشت، چهل ساله شد. اکنون این سقف دارای آئینامه از سازمان مدیریت و استاندارد ملی است. انواع شیوه اجرا های مختلف سقف در اینجا نمایش داده می شود.اجرای دهانه 12 متری سقف کرمیت نیز در این ودیو قابل مشاهده است

آپارات -شرکت کُرمیت پارس

تیر فولادی بابازشو در جان (نئو کرومیت)

شرکت کُرمیت پارس :راهنمای آیننامه AISC برای تیرهای دارای بازشو در جان ، با محدودیت در خستگی در بارهای متناوب ، می تواند در محاسبات تیرهای نئو کرمیت (تیرلانه زنبوری ساخته از ورق )در سقف های عرشه فولادی و کامپوزیت سنتی باحدود30 درصد کاهش در مصرف فولاد، به کار رود. این طرح دارای تائیدیه مرکز تحقیقات بوده و سقف های اجرا شده نشان داده که این تیر کمک موثری در کاهش مصرف فولاد و بهای تمام شده سقف دارد.

برای نمونه به مورد مقایسه سقف کُرمیت و عرشه فولادی در  آدرس آپارات -شرکت کُرمیت پارس مراجعه فرمائید.

با ما تماس بگیرید و با سوالات و نظرات خود  ما را تشویق کنید

.Contact us and encourage us with your questions and comments

 

جی میل و واتس آپ کرمیت